Przetłumacz zdania.Tylko prosze postarajcie sie poprawnie bo bedzie ze mna źle...;) i prosze nie kopiowac z tłumacza bo bzdury wychodzą.. ;)

1.ona bardzo dobrze mówi po turecku.
2.czy on mówi po niemiecku?
3.oni interesują się piłką nożną.
4.Pan X nie mówi po niemiecku i angielsku.
5.Jakimi językami oni mówią?
6.Oni mówią po włosku,francusku,rosyjsku i hiszpańsku.
7.czym sie interesuje twoja siostra?
8.jej hobby to pływanie,jazda na rowerze.
9.jego hobby to łowienie ryb.
10.ona lubi uczyć się niemieckiego.
11.lubi pani gotować?
12.Nie,nie lubię gotować.
13.Lubicie słuchać muzyki
14.on lubi podróżować.
15.W Polsce mówi sie po polsku
16.jakich języków się uczysz?

2

Odpowiedzi

2010-01-22T18:51:08+01:00
1.Sie spricht sehr gut Türkisch.
2.Spricht er Deutsch?
3.Sie sind an Fußball interessiert.
4.Herr X spricht kein Deutsch und Englisch.
5.Welche Sprache sprechen sie?
6.Sie sprechen Italienisch, Französisch, Russisch und Spanisch.
7.Was deine Schwester interessiert ist?
8.Ihre Hobbys sind Schwimmen, Radfahren.
9.Sein Hobby ist das Angeln.
10.Sie mag Deutsch zu lernen.
11.Sie mag dich, um zu kochen?
12.Nein, das glaube ich nicht, wie zu kochen.
13.Sie möchten Musik hören?
14.Er liebte es zu reisen.
15.In Polen, spricht Polnisch.
16.Welche Sprachen lernen?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:32:56+01:00
1. Sie spricht sehr gut Türkisch.
2. Spricht er Deutsch?
3. Sie sind an Fußball interessiert.
4. Mr. X spricht kein Deutsch und Englisch.
5. Welche Sprache sprechen sie?
6. Sie sprechen Italienisch, Französisch, Russisch und Spanisch.
7. Was deine Schwester interessiert ist?
8. Ihre Hobbys sind Schwimmen, Radfahren.
9. Sein Hobby ist das Angeln.
10. Sie mag Deutsch zu lernen.
11. Sie mag dich, um zu kochen?
12. Nein, das glaube ich nicht, wie zu kochen.
13. Sie möchten Musik hören
14. Er liebt es zu reisen.
15. In Polen, spricht Polnisch
16. Welche Sprachen lernen?