Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T15:04:28+02:00
Wydaje mi się że są organizmami pionierskimi, ponieważ zajmują one obszary charakteryzujące się surowymi warunkami siedliskowymi
2009-10-01T15:04:55+02:00
Protisty wykształciły pellikulę, czyli błonę komórkową podścieloną tworami błoniastymi wzmacniającymi całą konstrukcję. Jej dodatkową właściwością jest duża elastyczność pozwalającą na poruszanie się ruchem ameboidalnym.