Odpowiedzi

2010-01-22T18:48:13+01:00
Powiedział, że czuje się za nią odpowiedzialny, nie chce jej zostawić samej na pastwę losu, ponieważ ona ma tylko cztery kolce by obronić się przez wszystkimi czyhającymi zagrożeniami na świecie, a cztery kolce to tak mało.
Wyznał też, że bardzo kocha swoja róże i oboje nie mogą bez siebie żyć.
Ona potrzebuje jego a on potrzebuje jej. Są sobie przeznaczeni i nikt ani nic nie zastąpi im siebie.

:) Myślę, że tyle wystarczy:)
2010-01-22T18:49:51+01:00
Motywowałby tym, że jego podróż uświadomiła go tylko jak bardzo kocha różę i że nie może bez niej żyć.Mógłby również powiedzieć,że róża bez niego nie da sobie rady, że on jej jest potrzebny.

mam nadzieje ze pomoglam:))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T18:50:53+01:00
Drogi pilocie!!
Niestety muszę cie opuścić wracam ponieważ moja róża czeka na mnie i mnie potrzebuje. Któż ją będzie ochraniał od mrozu i przeciągów. Moja planeta mnie potrzebuje a baobaby rozrosły się pewnie już bardzo. Muszę zadbać o wszystko. Ale pamiętaj zawsze będę Cie pamiętać. Kiedy będzie ci smutno spójż w niebo a przypomnę ci się ja.

Mały Książe