Odpowiedzi

2010-01-22T18:47:36+01:00
Danusia sukienki trzewiczki wianek na głowie
Maćko ?????
Zbyszko na wieksze uroczystości mediolańską zbroje
5 3 5
2010-01-22T18:50:11+01:00
Danusia ubirała się schludnie. Dominującym kolorem w ubiorze dziewczyny był niebieski.
Maćko przyodziewał podobnie jak zbyszko - w kubrak
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:09:33+01:00
Danusia ubierała się w ładne szlacheckie stroje eksponujące jej lico.
Zbyszko i Macko ubierali się w stroje szlacheckie uwydatniające ich rycerskość.
2 3 2