------do rozwiązującej 1 rebus----
No tak, a ta druga kartka.
W drugiej kartce taki rebus też coś o segregacji nie umiem go rozwiązać. Edyta Też go nie ma... Proszę o rozwiązanie.
-----------------------------
Do wszystkich:
Chodzi o rozwiązanie rebusu. kl. 4 Dzisiejsza 2 kartka z przyrody...
Sorki za brak info... Jak nie wiecie czegoś to piszcie na pocztę.

Złe zgłaszam!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T18:50:35+01:00
Edyta w ogóle nie miała tej kartki wczoraj. Dzisiaj ją znalazła w podręczniku.

Rozwiązanie to:

Recykling
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T19:08:17+01:00
Tak na prawdę to ona(Edyta)nie miała po prostu tej kartki

ODPOWIEDZIĄ NA PYTANIE JEST RECYKLING;P
5 4 5
2010-01-22T19:15:46+01:00