Przetlumaczyc na polski

You are all I can remember
After all that we've been through
Forever in my heart
Now I'm through
And June feels like November
Some can't believe it's true
Too long we've been apart

One More Night
I wanna be with you
Where I wanna hold you tight
It feels so right, tonight
Don't leave it up to you
And I think the time is right to start the fight
One More Night
I wanna be with you
Where I wanna hold you tight
It feels so right, tonight
Don't leave it up to you
And I think the time is right to start the fight

Why can't true love be forever
Why did my dream explode
The day you went away
Cause I won't keep the spell together
I wish you well of hope
And girl from yesterday

One More Night
I wanna be with you
Where I wanna hold you tight
It feels so right, tonight
Don't leave it up to you
And I think the time is right to start the fight
One More Night
I wanna be with you
Where I wanna hold you tight
It feels so right, tonight
Don't leave it up to you
And I think the time is right to start the fight
You are all I can remember
After all that we've been through
Forever in my heart
Now I'm through
And June feels like November
Some can't believe it's true
Too long we've been apart

One More Night
I wanna be with you
Where I wanna hold you tight
It feels so right, tonight
Don't leave it up to you
And I think the time is right to start the fight
One More Night
I wanna be with you
Where I wanna hold you tight
It feels so right, tonight
Don't leave it up to you
And I think the time is right to start the fight

Why can't true love be forever
Why did my dream explode
The day you went away
Cause I won't keep the spell together
I wish you well of hope
And girl from yesterday

One More Night
I wanna be with you
Where I wanna hold you tight
It feels so right, tonight
Don't leave it up to you
And I think the time is right to start the fight
One More Night
I wanna be with you
Where I wanna hold you tight
It feels so right, tonight
Don't leave it up to you
And I think the time is right to start the fight

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:08:51+01:00
Jestes wszystkim co pamiętam
Teraz przez wszystko to bedziemy przechodzic
Na zawsze w moim srecu
Teraz ja przechodze
I w Lipcu czujemy sie jak w Listopadzie
Trochę długo bedziemy osobno

Ref:
Jedną noc więcej
Chce byc z toba
Gdzie ja chce zatrzymac Cie mocno
Te uczucia so cudowne ,tej nocy
Nie zostawiaj tego dla mnie
I mysle ze ten czas jest świetny by zacząć walkę

Jedną noc więcej
Chce byc z toba
Gdzie ja chce zatrzymac Cie mocno
Te uczucia so cudowne ,tej nocy
Nie zostawiaj tego dla mnie
I mysle ze ten czas jest świetny by zacząć walkę

2)
Czemu nie ma wiecznej milości
Czemu moje sny eskploduja
Dzien kiedy odeszles daleko
Ponieważ chce zatrzymac ta chwile razem
Zycze Ci wiec nadziei
I dziewczyny z wczoraj

Ref:
Jedną noc więcej
Chce byc z toba
Gdzie ja chce zatrzymac Cie mocno
Te uczucia so cudowne ,tej nocy
Nie zostawiaj tego dla mnie
I mysle ze ten czas jest świetny by zacząć walkę

Jedną noc więcej
Chce byc z toba
Gdzie ja chce zatrzymac Cie mocno
Te uczucia so cudowne ,tej nocy
Nie zostawiaj tego dla mnie
I mysle ze ten czas jest świetny by zaczyąć walkę
2010-01-22T19:20:54+01:00
1)Jestes wszystkim co pamiętam
Teraz przez wszystko to bedziemy przechodzic
Na zawsze w moim srecu
Teraz ja przechodze
I w Lipcu czujemy sie jak w Listopadzie
Trochę długo bedziemy osobno

Refren :)
Jedną noc więcej
Chce byc z toba
Gdzie ja chce zatrzymac Cie mocno
Te uczucia so cudowne ,tej nocy
Nie zostawiaj tego dla mnie
I mysle ze ten czas jest świetny by zacząć walkę

2)Jedną noc więcej
Chce byc z toba
Gdzie ja chce zatrzymac Cie mocno
Te uczucia so cudowne ,tej nocy
Nie zostawiaj tego dla mnie
I mysle ze ten czas jest świetny by zacząć walkę


3)Czemu nie ma wiecznej milości
Czemu moje sny eskploduja
Dzien kiedy odeszles daleko
Ponieważ chce zatrzymac ta chwile razem
Zycze Ci wiec nadziei
I dziewczyny z wczoraj

Refren:)
Jedną noc więcej
Chce byc z toba
Gdzie ja chce zatrzymac Cie mocno
Te uczucia so cudowne ,tej nocy
Nie zostawiaj tego dla mnie
I mysle ze ten czas jest świetny by zacząć walkę

4)Jedną noc więcej
Chce byc z toba
Gdzie ja chce zatrzymac Cie mocno
Te uczucia so cudowne ,tej nocy
Nie zostawiaj tego dla mnie
I myśle że ten czas jest świetny by zaczyąć walkę