Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:10:54+01:00
X-cenagumki do włosów
y-cena spinki

4x+6y=4,80
x+10y=4,60

4x+6y=4,80
x=4,60-10y

4(4,6-10y)+6y=4,80
18,40-40y+6y=4,80
-34y=-13,6 /:-34
y=0,4
x=4,6-4=0,6

x=0,6
y=0,4
16 5 16
2010-01-22T19:13:11+01:00
X-Il. GUmek
y- il.spinek
4x+6y=4,80
x+10y=4,60/×(-4)
4x+6y=4,80
-4x-40y=-18,40
-34y=-13,60/:(-34)
y=0,4
x+10×0,4=4,60
x+4=4,60
x=4,60-4
x=0,6
y=0,4