Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:35:57+01:00
zad1]SKREŚL:
ściany grube,małe,wodniczka duża , brak zdolności ,szczycie.
zad2]Na samej górze to stożek wzrostu łodygi
Na samum dole to stożek wzrostu korzenia
A po środku to miazga
zad3]skreśl:1są luźno ułożone,2 wody ani powietrza.3 przeprowadza fotosynteze ,4zawiera dużą ilość chloroplastów
zad4]łodyga kaktusa-----miękisz wodonośny
korzeń buraka ------miękisz spichrzowy
liść dyni -----------miękisz palisadowy
zad5]x--łyko-transportuje sub. odrzywcze
y--drewno-transportuje wodę z solami mineralnymi
z --miazga- umożliwia przyrost rośliny na grubość
zad6]1-f,2-p,3-p,4-p,5-p
zad7]na czerwono wszystkie oprócz człony naczyn i rurek sitkowych
na niebiesko człony naczyn i rureki sitkowe

DAJ PKT:*ps ja dodałam 1 ten ktoś zmałpował;/
8 5 8
2010-01-22T19:43:44+01:00
Zad1]SKREŚL:
ściany grube,małe,wodniczka duża , brak zdolności ,szczycie.
zad2]Na samej górze to stożek wzrostu łodygi
Na samum dole to stożek wzrostu korzenia
A po środku to miazga
zad3]skreśl:1są luźno ułożone,2 wody ani powietrza.3 przeprowadza fotosynteze ,4zawiera dużą ilość chloroplastów
zad4]łodyga kaktusa-----miękisz wodonośny
korzeń buraka ------miękisz spichrzowy
liść dyni -----------miękisz palisadowy
zad5]x--łyko-transportuje sub. odrzywcze
y--drewno-transportuje wodę z solami mineralnymi
z --miazga- umożliwia przyrost rośliny na grubość
zad6]1-f,2-p,3-p,4-p,5-p
zad7]na czerwono wszystkie oprócz człony naczyn i rurek sitkowych
na niebiesko człony naczyn i rureki sitkowe
18 4 18