Odpowiedzi

2010-01-22T19:21:35+01:00
Epitety: mały dom, ziarnko maku,księżyc makowy,makowe psy
porównanie: Ziemia to ziarnko
11 3 11
2010-01-22T19:23:17+01:00
Epitety:
mały dom
księżyc makowy itp.
Porównania:
Ziemia to ziarnko - naprawdę nie więcej.

8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:23:52+01:00
Porównanie:
ziemia to ziarnko

epitety:
mały dom
księżyc makowy
makowym psom
świat większy

pozdrawiam :*
15 4 15