Odpowiedzi

2010-01-22T19:47:54+01:00
Muj wolny czas spędzam tak jak wruce ze szkoły odrabiam lekcje i się ucze oglądam programy telewizyjne często też gram na komputeże lubie porozmawiaćz rodziną. Jeżdże do kolegów wtedy rzucamy sięśnieżkami i jeżdżimy na sankach. - Muj verbringe ich meine freie Zeit tun, was wruce Schule schriftlich Lektionen, die ich lernen und fernsehen Programme oft spielen die komputeże Ich mag porozmawiaćz Familie. Ich gehe an Kollegen und dann werfen sięśnieżkami Fahrt mit dem Schlitten.

Mam nadzieje że pomogłem :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:14:53+01:00
Muszę się dużo uczyć, więc rzadko mam czas wolny. Jednak gdy go znajdę, staram się spędzać go aktywnie.
Przede wszystkim lubię uprawiać sport. Często jeżdżę na rowerze, pływam i biegam.
Najbardziej jednak lubię spotykać się z przyjaciółmi. Chodzimy razem na koncerty, do kina lub po prostu spacerujemy.
Inną moją pasją są książki. Kiedy tylko mam trochę czasu wolnego, czytam moje ulubione lektury. Ostatnio przeczytałam interesującą powieść psychologiczną. Kiedy dostaję kieszonkowe, kupuję zawsze jakąś nową książkę lub interesujące czasopisma.
Telewizję oglądam rzadko. Staram się wybierać tylko te programy, które są wartościowe. Od czasu do czasu oglądam filmy przygodowe i komedie.
W moim czasie wolnym nigdy się nie nudzę.

Tłumaczenie:

Ich muss viel lernen, also habe ich selten die Freizeit. Wenn ich sie aber finde, versuche ich sie aktiv zu verbringen.
Vor allem mag ich Sport treiben. Oft fahre ich Rad, schwimme und laufe.
Am besten mag ich mich aber mit den Freunden treffen. Wir gehen zusammen in Konzerte, ins Kino oder einfach spazieren.
Meine andere Leidenschaft sind Bücher. Wenn ich nur ein bisschen Freizeit habe, lese ich meine Lieblingslektüren. Letztens habe ich einen interessanten psychologischen Roman gelesen. Wenn ich Taschengeld bekomme, kaufe ich mir immer ein neues Buch oder interessante Zeitschriften.
Ich sehe selten fern. Ich versuche nur solche Programme auszuwählen, die wertvoll sind. Von Zeit zu Zeit sehe ich mir Abenteuerfilme und Komödien an.
In meiner Freizeit langweile ich mich nie.