Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:31:05+01:00
35% - 2520
100% - x

35x = 252000
x = 7200

Za całe zbiory otrzyma 7200 zł.

Spr.
35% * 7200 = 0,35 * 7200 = 2520 (czyli za 35% rzeczywiście otrzyma 2520 zł)
4 5 4
2010-01-22T19:35:08+01:00
35/100 * 2520/x=
35x* 252000/: 35
x= 7200
Odp. Romualda za wszystkie zbiory otrzyma 7200zł.
4 4 4
2010-01-22T19:35:22+01:00
35% = 2520
35:5=7
2520:5= 504
5% malin = 504 zł

504x20 = 10080

Odp.:Pan Romuald za całe zbiory dostanie 10080 złotych jeżeli nie zdarzy się nic nieprzewidzianego.
4 4 4