Odpowiedzi

2010-01-22T19:39:29+01:00
Najwiekasza liczba 4 cyfrowa to 9999=9+9+9+9=36
4 5 4
2010-01-22T19:39:30+01:00
36

Ponieważ największa liczba 4-cyfrowa to 9999. Sumą czterech 9 jest 36
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:40:39+01:00
Po dodaniu czterech dziewiątek otrzymamy 36. Otrzymany wynik jest największą liczbą, która wychodzi z czterocyfrowej liczby, bo dziewięć jest największą liczbą.
Największa liczba po dodaniu cyfr liczby czterocyfrowej to 9+9+9+9=36 a suma cyfr tej liczby to 3+6=9 i to jest prawidłowa odpowiedź...