Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:42:04+01:00
1. nie wylewaj wody ponieważ można ją zużyć do podlewania kwiatów lub do sprzątania
2.Lepiej brać szybki prysznic niż kąpiel w pełnej wody wannie
3.Gdy myjesz zęby przy szczotkowaniu nie puszczaj wody tylko ją zakręc a później znowu odkręć



Licze na NAJ...
4 3 4
2010-01-22T19:48:40+01:00
Bierz szybki prysznic. Zastąp natrysk wersją oszczędnościową, z małym strumieniem.

Nigdy nie wylewaj niepotrzebnie wody, kiedy można jej użyć np.: do podlewania kwiatów, ogrodu, czy sprzątania

Kiedy zmywasz ręcznie napełnij jedna komorę zlewu lub miskę wodą z płynem. Spłukuj szybko po niewielkim strumieniem bieżącej wody.
2 4 2