Odpowiedzi

2010-01-22T19:45:01+01:00
Syzyfowa praca - wymagająca ustawicznych i często bezskutecznych wysiłków; trud ciężki i bezcelowy
Ikarowe loty -śmiałe plany, ryzykowne przedsięwzięcia, których realizacja może się skończyć tragicznie
Achillesowa pięta - czyjaś słaba strona
Wsiąść na pegaza - Podjąć się niesamowitego wyzwania.
1 5 1
2010-01-22T19:48:03+01:00
Syzyfowa praca- praca bezcelowa wymagająca sporego wysiłku
Ikarowe loty-zamierzenia lub działania podejmowane bez przygotowania albo bez dostosowania środków do celów i w efekcie szybko kończące się klęską
Pięta achillesowa-słaby punkt kogoś lub czegoś
Wsiąść na pegaza- podjąć się niesamowitego wyzwania
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:58:43+01:00
Syzyfowa praca- praca bezcelowa wymagająca wysiłku
Ikarowe loty-działania podejmowane bez przygotowania albo bez dostosowania środków do celów i w efekcie kończące się klęską
Pięta achillesowa-słaby punkt kogoś
Wsiąść na pegaza- podjąć się czegoś niesamowitego
3 4 3