Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:44:47+01:00
- Prąd Alaski
- Prąd Północnopacyficzny
- Prąd Północnorównikowy
- Równikowy Prąd Wsteczny
- Prąd Południoworównikowy
- Prąd Zachodniogrenlandzki
- Prąd Zatokowy - Golfsztrom
- Prąd Karaibski
- Prąd Gujański
- Prąd Brazylijski
- Prąd Gwinejski
- Prąd Północnoatlantycki
- Prąd Norweski
- Kuro Siwo
- Prąd Monsunowy (letni i zimowy)
- Prąd Wschodnioaustralijski
- Prąd Somalijski (zimowy)
- Prąd Agulhas
2 4 2
2010-01-22T21:48:14+01:00
Prądy morskie ciepłe: Północnorównikowy, Karaibski, Antylski, Zatokowy (Golfsztrom), Północnoatlantycki, Norweski, Zachodniogrenlandzki, Gwinejski, Gujański, Południoworównikowy, Prąd Brazylijski, Równikowy Prąd Wsteczny, Prąd Południoworównikowy, Somalijski, Agulhas, Mozambicki, Madagaskarski, Kuro-siwo, Wschodnioaustralijski
1 5 1