Odpowiedzi

2010-01-22T19:55:34+01:00
7050+2650=9700
9700-9500=200
musza dopłaci 200 zł


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:56:23+01:00
Kowalscy przeznaczyli - 9500zl
Materiał - 7050zł
Ekipa - 2650



7050+2650=9700zł

Odp.Błąd państwa Kowalskich wynikał stąd że źle obliczyli koszty. Przeznaczyli 9500zł a remont wyniósł ich 9700zł.Muszą dopłacić do remontu 200zł
3 2 3
2010-01-22T19:59:01+01:00
Koszt rzeczywisty remontu=7050+2650=9700zł
koszt szacunkowy=9500zł

błąd bezwzględny=9700-9500=200
bład bezwzględny =200:9700×100≈2,06%
2 3 2