Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • JuHa
  • Początkujący
2010-01-22T20:48:53+01:00
Pierwotniaki Chorobotwórcze:

*świdrowiec gambijski
–śpiączka

*świdrowiec rodezyjski

– śpiączka

*Trypanosoma brucei – nagana

*Trypanosoma equiperdum – zaraza

stadnicza

*Trypanosoma evansi – surra

*Trypanosoma cruzi – chagasa

*Leischmania tropica – pendynka

*Leischmania donovani – kala-azar

*lamblia

*rzęsistek pochwowy

*Świdrowiec nagany - Nagana

*Lamblia jelitowa - Lamblioza

*Zarodziec malarii - Zimnica (malaria)

Więcej nie znalazłam :)

2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T21:19:14+01:00
Zarodziec malarii, toksoplazma, świdrowiec gambijski, pełzak czerwnoki rzęsistek pochwowy

wiecej nie kojarzę :)
2 4 2