Odpowiedzi

2010-01-22T20:04:25+01:00
Dlatego, że stworzył wspaniały świat :) ! Stworzył wszystko po kolei wszystko dokładnie dopracowane. Ziemię, niebo, wody, zwierzeta, ptactwo, a przede wszystkich ludzi i dał i możnośc życia na świecie !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:04:31+01:00
Ponieważ stworzony przez Niego świat jest piękny niczym obraz utalentowanego malarza czy ballada sławnego kompozytora. Jest pełen szczegółów, kolorów i ciągle nas zadziwia oraz zachwyca. Wszystko jest dopracowane i współgra ze sobą.
2010-01-22T20:04:40+01:00
Boga możemy nazwać wspaniałym artystą ponieważ stworzył on świat. Coś tak pięknego, coś co dało nam życie. Stworzył tak piękne zwierzęta, miejsca, stworzył wszystko co nas otacza. Nawet największy artysta nie mógł by zrobić czegoś takiego.