Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:11:32+01:00
Najprościej:
Ateizm – brak wiary w istnienie wszelakich bóstw.
Deizm - jest to pogląd filozoficzny który uznaje istnienie Boga jako stwórcy świata materialnego, lecz odrzucający przekonania religijne, w myśl których Bóg ma moc ingerowania w życie człowieka i kierowania światem materialnym.
(Czyli Bóg stworzył świat i na tym koniec, nie ma mocy żeby zmieniać świat i człowieka).
9 4 9
2010-01-22T20:14:47+01:00
Ateizm - odrzucenie teizmu, jest to też twierdzenie, że Bóg nie istnieje . Mówiąć prosto : brak wiary w istnienie bóstw .

Deizm - pogląd filozoficzny, który uznaje Boga za stwórcę świata materialnego , lecz odrzuca przekonania religijne, w myśl których Bóg ma moc ingerowania w życie człowieka i kierowania światem materialnym .

Nie wiem czy jest to dobrze . (;
5 4 5