Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:20:14+01:00
Taka która dzieli się przez 4 bez reszty. Taka która jest jej wielokrotnością.
2010-01-22T20:21:17+01:00
Liczba podzielna przez 4 to taka liczba której dwie ostatnie cyfry tworzą liczbe podzielną przez 4 - chyba chodziło ci o ceche podzielności
2010-01-22T20:21:22+01:00
Liczba podzielna przez 4 jest to taka liczba która podzieli się przez 4 bez reszty. Liczby podzielne przez 4 to ; 1,2,4. ; )

Pozdrawiam !
1 4 1