16 cm = ... mm
21 dm = ... cm
16 dm = ... mm
5 m = ... dm
16 m= ... cm
3 m = ... mm
12 km = ... dm
6 km = ... dm
8 km = ... cm
1m = ... mm
128 mm = cm
114 cm = ... dm
1313 mm = ... dm
16 dm = ... m
128 cm = ... m
140210 mm = ... m
702 = ... km
2012 dm = ... km
1210 cm = ... km
250810 mm = .... km
1,12 cm = ... mm
18,3 dm = ... cm
Ułóż 8 przykładów z ułamkami .
Z góry dzięki.

2

Odpowiedzi

2010-01-22T20:36:41+01:00
16 cm = ... mm
21 dm = ... cm
16 dm = ... mm
5 m = ... dm
16 m= ... cm
3 m = ... mm
12 km = ... dm
6 km = 60000 dm
8 km = 800000 cm
1m = 1000 mm
128 mm = 12,8 cm
114 cm = 11,4 dm
1313 mm = 13,13 dm
16 dm = 1,6 m
128 cm = 1,28 m
140210 mm = 140,21 m
702 ??= ?? km
2012 dm = 0,2012 km
1210 cm = 0,0121 km
250810 mm = 0,25081 km
1,12 cm = 11,2 mm
18,3 dm = 183 cm

16,2 mm = 1,62 cm
40,2 dm = 402 cm
1,22 km = 1220 m
6,08 cm = 0,608 dm
2,9 dm = 29 cm
1,33 mm = 13,3 cm
15,88 cm = 1,588 mm
9,7 km = 970000 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:37:42+01:00
160mm
210cm
1600mm
50dm
1600cm
3000mm
120000dm
60000dm
800000cm
1000mm
12,8cm
11,4cm
140,210m
?
0,2012km
0,0121km
0,25081km
11,2mm
183cm



0,14 * 1.2 = 0,168 [pomnożyć]
5,3 / 3,3 = 1,(60) [podzielić]
4,1 + 5,77 = 9,87
7,49 - 5,6 = 1,89
5.2 * 6,2 = 32,24
8,9 - 3,7 = 5,2
3,4 / 2,4 = 1,41(6)
6,7 + 3,3 = 10