Odpowiedzi

2010-01-22T20:42:57+01:00
Płazy bezogonowe : rzekotka dzrewna, żaba trawna, grzebiuszka ziemna, ropucha szara,
płazy ogoniaste : salamandra plamista, traszka zwyczajna, traszka grzebieniasta, traszka górska,
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:44:31+01:00
BEZOGONOWE:
-Kumak nizinny
-Kumak górski
-Grzebiuszka ziemna
-Ropucha szara
OGONIASTE:
-Salamandra plamista
-Traszka karpacka
-Traszka górska
-Traszka grzebieniasta
8 4 8
2010-01-22T21:27:31+01:00
bezogoniaate:żabowate, ropuchowate, ropuszkowate, rzekotkowate

ogoniaste:Traszka grzebieniasta, Salamandra plamista ,Traszka karpacka,Traszka górska
6 4 6