Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:41:46+01:00
Skutkami wzrostu temperatury na Ziemii moze byc:
-topnienie lodowców,
-zmiany w ekosystemie, pojawianie sie nowych gatunkow roslin i zwierzat na terenach, na ktorych normalnie nie wystepuja,
-zmiany klimatu,
-katastrofy naturalne, np. tajfuny, powodzie,
18 4 18
2010-01-22T21:59:27+01:00
1.Często występujące huragany
2. Zmiana klimatu
3. Topnienie lodowców
13 4 13