Odpowiedzi

2010-01-22T20:50:43+01:00
Hej!
Piszę do Ciebie ponieważ chcę opowiedzieć Ci o zwierzątku, które bardzo chciałabym mieć.
Jest to śliczny kotek. Marzę o nim, jednak mama nie zgadza się na niego. Bardzo ubolewam z tego powodu , ale cóż trzeba jakoś z tym żyć. Wiesz co ostatnio pomyślałam sobie, że skoro nie mogę mieć takiego kociaka w domu to może zaopiekuję się tym kotkiem który ostatnio chodzi po naszym podwórku. Będę mu codziennie dawała jedzenie i będę się z nim bawiła i go pielęgnowała.
Co o tym sądzisz??? Jak byś chciała to mogłabyś razem ze mną zajmować się zwierzaczkiem.

Pozdrowienia
np. Kasia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:52:58+01:00
Gdańsk 22.01.10

Drogi Maćku !

Na wstępie mojego listu bym chciał Cię bardzo pozdrowić .
Piszę do Ciebie , by Ci powiedzieć , że rodzice kupili mi słicznego szczeniaczka . Ma on 3 miesiące . Jest biały , w brązowe łatki . Rasa : mieszaniec. Jest bardzo śliczny . Nie mam dużo czasu spędzać z kolegami , bo muszę ciągle zajmować się Ciapkiem . Jestem bardzo zadowolony , że dostałem tego psa , jest prześliczny .
Marzę także o króliku , koloru czarnego . To było moje marzenie od dzieciństwa . Mam nadzieję , że jak Ciapek podrośne , to rodzice spełnią me marzenie .
PS. Mam nadzieję , że w wakacje przyjedziesz do mnie w odwiedzimy , zobaczyć Ciapka . Narazie do listu dołączam jego zdjęcie ze mną .

Michał