Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:51:14+01:00
Ważnym elementem jest prawidłowe odżywianie. Jedzenie typu fast food, czyli pizza, hamburgery czy frytki to potrawy, które zawierają bardzo duże ilości tłuszczów, mają negatywny wpływ na zdrowie. Jedzenie w pośpiechu i w miejscach, w których serwowana jest wysokokaloryczna żywność to problemy zdrowotne i nadwaga na własne życzenie. Prawidłowa dieta powinna zawierać oleje tłoczone na zimno, takie jak olej słonecznikowy czy olej z siemienia lnianego, ponieważ są to tłuszcze nienasycone, które pomagają w obniżaniu cholesterolu, a także w znaczny sposób wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej. Dzięki wprowadzeniu takich olejów do swojej diety człowiek może nie tylko zadbać o swoją sylwetkę ale także wspomóc profilaktykę wielu chorób, takich jak choroby nowotworowe, problemy z prostatą i drogami moczowymi i wiele innych. Wystarczy wyrzucić z codziennego menu tłuszcze zwierzęce, zastąpić je tłuszczami roślinnymi, wprowadzić więcej warzyw i owoców i od czasu do czasu zastosować dietę oczyszczającą, by wpłynąć na swój organizm, dostarczyć mu odpowiednich składników odżywczych i zadbać o linię.

Одним из важных элементов является правильное питание. Рестораны быстрого питания, или пицца, гамбургеры и картошка являются блюда, которые имеют большое количество жиров, оказывают негативное воздействие на здоровье. Рестораны, в спешке и в местах, где подается еда калорийной и избыточного веса проблемы со здоровьем по собственному желанию. Правильная диета должна включать холодного отжима масла, такие как масла подсолнечного или льняного масла, поскольку они являются ненасыщенные жиры, которые помогают снизить уровень холестерина, а также значительно уменьшить жировые отложения. С введением такого масла в вашей диеты человек не может заботиться о ее фигуре, но и помочь в предотвращении многих заболеваний, как рак простаты и мочевого проблемы и многие другие. Просто выбросить из ежедневного меню, животные жиры, растительные жиры, чтобы заменить их, добавлять больше овощей и фруктов, и время от времени применяются для чистки диета влияет на ваше тело, чтобы обеспечить ему надлежащий питательных веществ и заботиться о линии.


Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T20:52:21+01:00
Вся моя семья заботится о здоровье часто мы идем на прогулки, каждый из нас возделывает свой любимый вид спорта мне нравится кататься на велосипеде с моей мамы и папы играют в теннис вместе мы идем в бассейн или едят много витаминов, рыбой и овощами

Moja cała rodzina troszczy się o zdrowie mamy,często idziemy na spacer, każdy z nas uprawia swój ulubiony sport. Lubię jeździć na rowerze z moją mamą i grać w tenisa tata, razem idziemy na basen lub jemy dużo witamin, ryb i warzyw.
2 4 2