Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:44:43+02:00
Wszytskich ? wiesz ile tego jest ;p
wodór,lit,beryl,sód,magnez,potas,rubid,cez,frans,wapń,stront,bar,rad,skand,itr,lantan,aktyn,tytan,cyrkon,hafn,rutherford,wanad,niob,tantal,dubn,chrom,molibden,wolfram,seaborg,mangan,technet,ren,bohr,żelazo,ruten,osm,has,kobalt,rod,iryd,meitner,nikiel,pallad,platyna,darmstadt,miedż.srebro,złoto,roentgen,cynk,kadm,rtęć,ununbi,bor,glin,gal,ind,tal,węgiel,krzem,german,cyna,ołów,ununkwad,azoty,fosfor,arsen,antymon,bizmut,tlen,siarka,selen,tellur,polon,ununheks,fluor,chlor,brom,jod,astat,hel,neon,argon,krypton,ksenon,radon

proszę o naj bo troche się napisałam ;D
2010-04-05T19:46:39+02:00
* aktyn
* ameryk
* antymon
* argon
* arsen
* astat
* azot
* bar
* berkel
* beryl
* bizmut
* bohr
* bor
* brom
* cer
* cez
* chlor
* chrom
* cyna
* cynk
* cyrkon
* darmsztadt
* dubn
* dysproz
* einstein
* erb
* europ
* ferm
* fluor
* fosfor
* frans
* gadolin
* gal
* german
* glin
* hafn
* has
* hel
* holm
* ind
* iryd
* iterb
* itr
* jod
* kadm
* kaliforn
* kiur
* kobalt
* krypton
* krzem
* ksenon
* lantan
* lit
* lorens
* lutet
* magnez
* mangan
* meitner
* mendelew
* miedź
* molibden
* neodym
* neon
* neptun
* nikiel
* niob
* nobel
* ołów
* osm
* pallad
* platyna
* pluton
* polon
* potas
* prazeodym
* protaktyn
* promet
* rad
* radon
* ren
* rod
* roentgen
* rtęć
* rubid
* ruten
* rutherford
* samar
* seaborg
* selen
* siarka
* skand
* sód
* srebro
* stront
* tal
* tantal
* technet
* tellur
* terb
* tlen
* tor
* tul
* tytan
* ununbium
* ununhexium
* ununoctium
* ununpentium
* ununquadium
* ununseptium (jeszcze nie odkryty)
* ununtrium
* uran
* wanad
* wapń
* węgiel
* wodór
* wolfram
* złoto
* żelazo

Nie jestem pewna ale chyba to wszystkie :)
2010-04-05T19:51:22+02:00

argon,arsen,azot, bar, berkel,beryl,bohr,bor,brom,chlor,chrom,cyna,cynk,cykrom,fluor,fosfor,german,glin,hel,jod,kaliforn, kobalt,krypton,krzem,ksenon,lit,magnez,mangan,miedź ,molibden,neodym,neon,nikiel,ołów,rad,radon,red,rod,rtęć,rubid,selen,siarka,sod,srebro,tlen,tytan,uran,wapn,wegiel,wodor,złoto,zelazo