Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T21:04:39+01:00
Pierwiastek 6 stopnia z 9 to inaczej 9^1/6, a 3 stopnia to 9^1/3. Mnożąc identyczne liczby z potęgami zapisujemy tą liczbę a potęgi dodajemy. Tutaj mamy
9^1/6 * 9^1/3= 9^1/6+1/3=9^3/6=9^1/2=3
9 do potęgi 1/2 to to samo co pierwiastek z 9 czyli 3.
2 5 2
2010-01-22T21:05:45+01:00
Nie wiem czy to cię zadowoli
ale pierwiastek trzeciego stopnia z 9 to jest pierwiastek szóstego stopnia z 9 do kwadratu czyli z 81. pierwiastek szOstego stopnia z 9 razy pierwiastek szóstego stopnia z 81 to jest pierwiastek szóstego stopnia z 729 , a pierwiastek szóstego stopnia z 729 równa się 3.
1 3 1