Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T21:08:52+01:00
Zatrute płuca, zatrute serce.
Jak palisz papierosy, to Ci nie urosną wąsy.
Czy biorąc papieros w dłonie
warto poświęcać mu swoje zdrowie.
1 1 1
2010-01-22T21:25:05+01:00
Strzeż się papierosów
każdy ci to powie.
Opanuj się i nie pal-
wyjdzie ci na zdrowie


Nie bierz Nicorettea
dopóki nie musisz.
Dymem z papierosa
żywot swój udusisz


Każdy twój papieros
szkodzi otoczeniu.
Czy checz mieć ich biedne
życie na sumieniu?
1 5 1