Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T22:19:29+01:00
Gatunek pałeczki Lany węglik wolframu % Topnik dodatki stopowe %
PNT-3 100 -
PNT-7 100 -
PNT-11,5 100 -
PNT-13 100 -
PJ5D 95 5,0


[ http://www.baildonit.com.pl/products.php?id=4 ]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T22:33:14+01:00
W świetliku (sygnalizatorze) znajdują się dwa roztwory chemiczne, z czego jeden z nich umieszczony jest w bardzo cienkiej szklanej kapsułce. Po zgięciu świetlika wewnętrzna kapsułka pęka, im jest cieplej tym świecą bardziej intensywnie, ale krócej. W czasie świecenia nie jest wydzielane ciepło ani jakiekolwiek substancje chemiczne fosfor. Po delikatnym wstrząśnięciu świetlikiem obydwa roztwory reagują ze sobą emitując światło.Emituje światło w promieniu 360°. Widoczny z odległości do 1.6 km i z wysokości do 5 km.
1 5 1