Odpowiedzi

2010-01-22T21:17:00+01:00
Miłość
Wzajemna pomoc
Zaufanie
Dobroć
Uczciwość
Życzliwość
Troska
Cierpliwość
Wyrozumiałość

Mam nadzieję, że trochę pomogłam :)
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T21:18:46+01:00
1. Rodzina
2. Zdrowie
3. Miłość
4. Przyjaźń
5. Wykształcenie
6. Szczęście
7. Sukces
8. Wiara
9. Wolnośc
10.Pieniądze
:D moze troche nie pokolei:D:P pbo przyszły mi do głowy inne rzeczy
6 4 6
2010-01-22T21:26:17+01:00
1.Wiara
2.Nadzieja ( chociaz to mozesz troche znizyc bo wszysscy wiemy ze nadzieja matka glupich )
3.Miłość
4.Rodzina
5.Przyjaźń