Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T21:20:19+01:00
Raczej tak ....

Bo gdyby nikt jej nie umiał to nawet robiliby ludzie błąd w wyrazia np.: "SIĘ"

Pozdrawiam :)
1 5 1
2010-01-22T21:23:15+01:00
Ortografia jest bardzo ważna !
Fakt może i jest trudna, ale mozna popelnic wiele bledow, ale trzeba probowac chociaz dazyc do tego, aby ich nie popelniac ! To jest nasza kultura, nasz jezyk i mozemy byc dumni z tego ze mamy taki trudny :) Nie mozna pojsc na latwizne jak w Niemczech, gdzie gramatyke uproscili pare lat temu i likwiduja niektore litery:D
I co najważniejsze dysleksja to nie wytłumaczenie - bo to choroba która da sie wyleczyc gdy nie bedzie lenistwa:)
1 5 1