Zapisz wzór pozwalający obliczać( zapisz działania):
a) pole prostokąta o danym boku a i przekątnej d,
b) obwód rombu o danych przekątnych e i f,
c) pole trapezu równoramiennego o danych podstawach a, b (a>b) i ramieniu r,
d) obwód trapezu równoramiennego o podstawach a i b (a>b) oraz polu P

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T21:25:53+01:00
A) P=a*d
b) P=1/2 * e*f
c)P=1/2(a+b)*r
d)P=a+b *2 / 1/2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T21:40:29+01:00
A) P=a*√(d²-a²)
b) L= 4*√(e²+f²)
c) P=[(a+b)*√(r²-((a-b)²/2))]/2
d) L= a+b+2*√[(4P²/(a+b)²)+((a-b)²/2)]
2 2 2