Odpowiedzi

2010-01-22T21:36:00+01:00
Gegeeccgegcchhaahaaaggaaggahcdeceddahc. Kiedy występują podwojne dzwieki podpisalam tylko gorną nute:)
2010-01-22T22:08:02+01:00
Gegeeccgegcchhaahhaaaggaaggahcdeceddahc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T23:55:21+01:00
Nie piszesz w jakiej tonacji chcesz, no to podam w G-dur:
d H d h h g g d H d g g fis fis e e fis fis e e e d d e e d d e fis g a h g h a a e fis g g g fis g