Odpowiedzi

2010-01-22T21:37:52+01:00
X - kury
y - krowy

{ x+y = 285 /*(-2)
{ 2x+4y = 740
{ -2x-2y = 570
{2x+4y=740
___________
2y = 170 / :2
y = 85

x+85 = 285
x= 200
2010-01-22T21:40:14+01:00
X - krowy
y - kury
x+y = 285 / * ( -2)
4x + 2y = 740
-2x-2y = -570
4x+2y = 740
2x= 170
x = 85
285 - 85 = 200
Krowy - 85, kury - 200
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T21:56:58+01:00
X- ilosc kur
y- ilosc krów

x+y= 285
2x+4y=740

x=285-y
2(285-y)+4y=740
-----------------------

570- 2y+4y=740
2y= 170/2
y=85 <----------ilosc krów

x+85=285
x=285-85
x=200 <-------ilosc kur

Odp. Kur jest 200, a krów 85.

PS; zaznaczysz najlepsza??:)