Odpowiedzi

2009-10-01T15:56:41+02:00
Ze miał uprawiać ziemie w sezonie a po sezonie budowlą piramid.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T16:05:11+02:00
Lipiec Nil zalewał pola. Zwierzęta przenoszono na wyższe ; sche terey; by przezyly;nie tonely; itp
W listopadzie;gy woda opadała ziemie orano i zasiewano.Pola nawadniano wodą z powodziowa gromadzoną w kanałach.
Żniwa -wiosną. Ziarno gromadzono w spichrzach naprawia i kanałow irygacyjnych do następnej powodzi.


chyba starczy