W miejsce kresek wpisz odpowiednią liczbę :


__________ + (-71)=0
-9+______=0
0+__________=0

______+2=1
-5+________=-10
________+7=5




A to to tak dla sprawdzenia :


________+6=0
19+______=0
_______+(-3)=0




Proszę o szybką i dobrą odpowiedź !! Z góry dziękuje !! :D

2

Odpowiedzi

2010-01-22T21:51:07+01:00
...+(-71)=0
71-71=0

-9+______=0
-9+9=0

0+__________=0
0+0=0

______+2=1
-1+2=1

-5+________=-10
-5+(-5)=-10
-5-5=-10

________+7=5
-2+7=5

________+6=0
-6+6=0

19+______=0
19+(-19)=0
19-19=0

_______+(-3)=0
3-3=0
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T21:54:01+01:00
71 + (-71) = 0
-9 + 9 = 0
0 + 0 = 0
-1 + 2 = 1
-5 + (-5) = -10
-2 + 7 = 5

To do sprawdzenia ;]
-6 + 6 = 0
19 + (-19) = 0
3 + (-3) = 0

Proszę bardzo ;* ;D
9 4 9