Odpowiedzi

2010-01-22T21:55:52+01:00
Nerwacja oznacza inaczej unerwienie lub żyłkowanie. Jest to układ nerwów na liściach. Są po to by usztywnić blaszkę liścia oraz rozprowadzać wodę
2010-01-22T21:58:12+01:00
Układ nerwów w liściach, działkach i płatkach kwiatu
Nerwacja może być:
* dłoniasta
* pierzasta
* siateczkowata
* równoległa
* wachlarzowata

Pozdrawiam:P:P:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T21:58:27+01:00
Są to żyłki(wiązki przewodzące) które tworzą w liściu rozgałęzienia podobne do sieci, przez które dostarczana jest liściom woda potrzebna do fotosyntezy:)


:)