Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T21:56:26+01:00
Przyczyną migracji mieszkańca wsi do miasto może być poszukiwanie lepszej pracy lub lepszych warunków życia.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T21:57:23+01:00
- Chęć ucywilizowania
- Poszukiwanie pracy
- Lepszy przemysł
- Chęć poznania szerszych horyzontów
43 4 43
2010-01-22T22:00:13+01:00
-chęć lepszej pracy
-dużo kobiet, ucieka ze wsi, ponieważ nie chcą zajmować się gospodarstwami
-zmiana warunków życia na lepsze

;]
2 3 2