Może nie na podstawówkę, ale na konkurs

(1+dwie trzecie)(1+dwie piąte)(1+dwie siódme)....(1+dwie dwutysiączne dziewiąte)(1+dwie dwutysięcznojedenaste)
nie było znaków między nawiasami
trudne zadanie, ale chce się dowiedzieć jak takie cuś rozwięzywać

2

Odpowiedzi

2010-01-22T22:20:01+01:00
1i2/3*1i2/5*1i2/7.............1i2/2009*1i2/2011
5/3* 7/5* 9/7 .............. 2011/2009 * 2013/2011
to mnożymy
315/105................4048143/4040099
około 3............................około 1
odp to znak równosci
1i2/3*1i2/5*1i2/7.... > ....1i2/2009*1i2/2011
albo wpisac kilka liczb do algorytmu np. 1 i 2/9, 1i2/2009
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T22:26:32+01:00
(1 i 2/3)*(1 i 2/5)*(1 i 2/7)...(1 i 2/2009)*(1 i 2/2011)

(5/3)*(7/5)*(9/7)...(2011/2009)*(2013/2011)

(5/3)*(7/5)*(9/7)<<<< wynik będzie 3
(2011/2009)*(2013/2011)<<<wynik 1 i 4/2009

))) 3...1 i 4/2009