I spent my winter holidays at home. The first week I spent with my brother. We played snowballs. On Wednesday we went to the Plaza shopping Centre and we went to the kino. On Thursday we played computer games and watched TV. On Friday and Saturday we went sledging. On Sunday my parents and I went to church. The second week I spent witk my friends and boyfriend. In the evening I watched TV and read a book.


kto moze to przetłumaczyc mniej więcej :) plisss ja mam cały tekst na pon 3 strony prosze przetłumaczcie tak mniej więcej to :(


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T22:06:59+01:00
Spędziłam ferie zimowe w domu. Pierwszy tydzień spędziłam z moim bratem. Graliśmy śnieżkami. W środę pojechaliśmy do centrum handlowego Plaza i poszliśmy do kina. W czwartek graliśmy w gry komputerowe i oglądałam telewizję. W piątek i sobotę poszliśmy na sanki. W niedzielę moi rodzice i ja poszliśmy do kościoła. Drugi tydzień spędziłam wśród moich przyjaciół i chłopaka. Wieczorem oglądałam telewizję i czytałam książki.
1 1 1
2010-01-22T22:08:56+01:00
Spędzałam moje ferie zimowe w domu. Pierwszy tydzień spędziłam z bratem. Rzucaliśmy się śnieżkami. W środę pojechaliśmy do centrum handlowego Plaza i poszliśmy do kina. W Czwartek graliśmy na komputerze i oglądaliśmy telewizje. W piątek i sobotę poszliśmy na sanki. W niedzielę moi rodzice i ja poszliśmy do kościoła. Drugi tydzień spędziłam wśród moich przyjaciół i chłopaka. Wieczorem oglądałam telewizję i czytałam książki.
2010-01-22T22:10:30+01:00
I spent my winter holidays at home. The first week I spent with my brother. We played snowballs. On Wednesday we went to the Plaza shopping Centre and we went to the kino. On Thursday we played computer games and watched TV. On Friday and Saturday we went sledging. On Sunday my parents and I went to church. The second week I spent witk my friends and boyfriend. In the evening I watched TV and read a book.


Spędziałam moję ferie zimowę w domu. Pierwszy tydzien spedzilam z bratem. Gralismy w bitwe na sniezki. W srode poszlismy do Centrum Handlowego i p0szlismy do kina. W czwartek gralismy w gry komputerowe i ogladalismy telwizje. W piatek i sobote wybralismy sie na sanki. W niedziele moi rodzice i ja poszlismy do kosciola. Drugiego tygodnia spedzilam czas z przyjaciolmi i z chlopakiem. Wieczorem ogladalam telewizje i czytalam ksiazke.


Prosze o Naj !!! ;)
2 5 2