Odpowiedzi

2010-01-22T22:32:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T22:46:18+01:00
PIERWSZA CZĘŚĆ - dziedziniec - (dworek od przedniej strony)
ściany starodawne,portrety na ścianach - KOsciuszki, Rejtana, Jaśińskiego, Korsaka,zegar kurantowy który wybijał melodie Mazurka Dąbrowskiego, ściany białe
DRUGA CZĘŚĆ - pomieszczenie (dawny pokuj Tadeusza Soplicy)
komnata, mieszkanie kobiece,fortepian, nieporządek, na oknach donice z pachnąyci ziółkami- geranium,lewkonija, astry i fijołki.
TRZECIA CŻĘŚĆ - dworek od frontu - ogród
sad,maleńki ogródek z bukietami trawy angielskiej i mięty, płot drewniany, - wszystko co potrzebne do opisu - wystarczy na 4.5 ??