Napisz wzory sumaryczne :
a. tlenek litu (I)
b. tlenek baru (II)
c.tlenek magnezu(II)
d.tlenek siarki(VI)
e.tlenek azotu(V)
f.tlenek fosforu(III)
g.tlenek cynku (II)
h.tlenek srebra(I)
i.wodorotlenek miedzi(III)
j.wodorotlenek żelaza (II)
k.wodorotlenek chromu (III)
l. wodorotlenek niklu (II)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T22:26:46+01:00
A. tlenek litu (I) Li2O
b. tlenek baru (II) BaO
c.tlenek magnezu(II) MgO
d.tlenek siarki(VI) SO3
e.tlenek azotu(V) N2O5
f.tlenek fosforu(III) P2O3
g.tlenek cynku (II) ZnO
h.tlenek srebra(I) Ag2O
i.wodorotlenek miedzi(III) Cu(OH)3
j.wodorotlenek żelaza (II) Fe(OH)2
k.wodorotlenek chromu (III) Cr(OH)3
l. wodorotlenek niklu (II) Ni(OH)2
2010-01-22T22:27:12+01:00
A)Li2O, b)BaO, c)MgO, d)SO3, e)N2O5, f)P2O3, g)ZnO, h) Ag2O
i) Cu(OH)3, j)Fe(OH)2, k)Cr(OH)3, l)Ni(OH)2

2010-01-22T22:28:17+01:00
A. Li2O
b. BaO
c. MgO
d. SO3
e. N2O5
f. P2O3
g. ZnO
h. Ag2O
i. Cu(OH)3
j. Fe(OH)2
k. Cr(OH)3
l. Ni(OH)2
1 5 1