Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T22:45:40+01:00
Gigaherc GHz 10 do potęgi 9
Zwykłe Hz to herce.

Herc (Hz) - jednostka miary częstotliwości
Definiuje się ją, jako ilość cykli na sekundę.

Nazwa jednostki pochodzi od nazwiska niemieckiego fizyka Heinricha Hertza, zajmującego się m.in. badaniem fal elektromagnetycznych.

Jest to szybkość wysyłanych fal .

2010-01-22T22:46:37+01:00
GHz (gigaherce) to jednostka miary służąca w komputerach do podawania ilości cykli/obliczeń na sekundę. Najczęściej używamy tej jednostki w odniesieniu do procesora.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T22:51:18+01:00
Jednostka miary częstotliwości 1 Hz = 1 / (1 s) = 1 s-1układ pracujący z częstotliwością , tak mi się wydaje że oto chodzi.
Pochodzi od nazwiska niemieckiego fizyka Heinricha Hertza.