Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T22:53:28+01:00
Kwasy:
cukrownictwo
tworzywa sztuczne
metalurgia
leki
barwniki
włókiennictwo
akumulatory olowiowe
materialy wybuchowe
srodki piorace
nawozy sztuczne
dotleniacz paliw rakietowych
dodatki smakowe
cement porcelanowy do plomb
odrdzewiacze


wodorotlenki:
przemysl petrochemiczny
produkcja gumy
produkcja barwnikow
przemysl papierniczy
produkcja srodkow pioracych
sztucznego jedwabiu
garbarstwo
cukrownictwo
budownictwo
nawozy sztuczne
wybielanie drzew
2010-01-22T22:54:09+01:00
Kwasów:
-solny- w lutnictwie, przy farbowaniu skór, przy produkcji nawozów
Wodorotlenków:
-sodu-do produkcji papieru,mydła,proszku do prania,leków, środków do przeczyszcania rur(np. kret)