Prosze o poprawną formę zdania : każdego dnia mogę zmienić moje życie.

moje propozycje :

1.every day I change my life.
2.every day I'm changing my life.
3every day I can change my life.

Która wersja prawidłowa pod względem gramatyki. A może inna wersja ?

Proszę o rzetelne odpowiedzi osoby które naprawdę się na tym znają. Nie ci którzy korzystają z translatorów.

2

Odpowiedzi

2010-01-23T01:24:59+01:00
3.Każdego dnia mogę zmienić swoje życie
I can -- > Ja mogę
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T02:15:47+01:00
Wydaje mi się,że powinno być every day I can change my life, ponieważ jest I can-ja mogę. Mam nadzieję, że pomogłam :D
2 1 2