Odpowiedzi

2010-01-23T08:20:27+01:00
Opowiada ona o chciwości ludzi i o tym, że nie potrafią szanować tego, co im dane, dlatego potem popadają w nędzę a ich dobytek jest oddawany ludziom, którzy 'potrafią wydać z niego owoc'
7 3 7
2010-01-23T09:32:26+01:00
Ta przypowieść mówi nam o tym, jak wielka jest chciwość ludzi i czego oni nie potrafią zrobić ..
Rolnicy zabili syna, gdyż pragnęli posiąść dziedzictwo.
Ludzie nie potrafią szanować tego, co do nich należy, co jest im dane, tylko wciąż pragną zdobywać coś innego.
Dlatego rolnicy w tej przypowieści postanowili zabić syna gospodarza, który oddał im wieżę w dzierżawę.
Królestwo Boże będzie im zabrane i dane narodowi, który "wyda jego owoce" .

"Królestwo Boże będzie wam zabrane, a dane narodowi, który wyda jego owoce".
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T09:44:22+01:00
Właściciel wyjechał i zostawił swoją winnicę trzem rolnikom. Gdy nadeszła pora zbiorów posłał sługi swe aby odebrali pieniądze za plony. Rolnicy zabili ich. Posłał kolejnych i z nimi postąpili tak samo. Wreszcie posłał syna swego. Dla rolników był on przeszkodą wiec i jego zabili.


Z tej przypowieści możemy wywnioskować iż chciwość ludzi jest wielka.Człowiek potrafi zabić innego człowieka tylko dla majątku.
17 3 17