Odpowiedzi

2010-01-23T09:35:54+01:00
Jezus gdy uzdrawiał nie chwalił się tym. Był posłuszny swemu Ojcu nawet jeśli chodziło o śmierć.

Jeśli komuś pomagam staram się trym nie chwalić.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T09:57:30+01:00
1.Jezus kiedy uzdrawiał chorych w zaden sposob nie chwalił się tym. Był cichy i pokorny.

2.moje odniesienie do tych cnot jest takie ze kiedy staram sie komus pomuc nie robie tego na pokaz zeby inni zobaczyli tylko aby pomoc tej osobie.

prosze :)
2010-01-23T10:32:39+01:00
Chrystusa nazywamy cichym i pokornym ponieważ jest dobry dla innych