Przeprowadz ankietę wsród mieszkańców swojej miejscowośći w której zadasz pytanie ;
1. Co robićie ze Śmieciami
2. Z jakich srodków transportu najchętniej korzystacie
3. W jakis sposób oszczędzacie energie
4. Jak ograniczacie zużycie wody

2

Odpowiedzi

2010-01-23T09:55:04+01:00
1. Śmieci wyrzucamy do odpowiednich pojemników.
2. Najchętniej korzystamy z własnych samochodów, ponieważ zawsze można pojechać tam gdzie się chce i zrobić to co się chcę.
3. Np: robimy pranie w nocy, bo wtedy jest taniej.
Np: W dzień nie palimy światłą.
4. Nie marnujemy wody ponieważ bez niej nie da się żyć :)
Często jest tak że ludzie nie dokręcają korków od kranu i tu podkreślam trzeba to robić żeby zaoszczędzić.
;P mam nadzieję że pomogłam...heh ja takie coś miałam na Polski:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T10:34:06+01:00
-Hello !
-Hi!
- I would like in our survey to ask you some questions.
- Very please.
-What do you do with junk?
- Segregate waste
-What are the means of transport you use most?
-We use the truck.
- In somehow saves energy?
-We try not to expend too much energy.
-As reducing water consumption?
-Do not wash in the baths and try to save water
-It has all the answers. You are a model of caring for the environment.
-We look forward to.

Tłumaczenie:
-Cześć!
-Cześć!
-Chciałbym w ramach ankiety zadać kilka pytań.
- Bardzo proszę.
-Co robicie ze śmieciami?
- Odpady segregujemy .
-Jakich środków transportu używacie ?
-Używamy samochodów ciężarowych.
- W jakiś sposób oszczędzacie energię?
-Staramy się nie zużywać zbyt dużo energii.
-Jak zmniejszenie zużycie wody?
-Nie kąpiemy się w wannach i próbujemy oszczędzać wodę.
-To już wszystkie pytania. Jesteście wzorem troski o środowisko naturalne.
-Cieszymy się.
1 5 1