Odpowiedzi

2010-01-23T09:45:16+01:00
W powieściach detektywistycznych najbardziej pociąga mnie...rozwiązywanie zagadek i dziwnych historii. Na początku nic nie wiadomo, potem zaczyna cię wciągać to, jak ktoś powoli dochodzi do sedna sprawy... Jesteś ciekawy, co będzie dalej i nawet jeśli nie masz czasu to musisz przeczytać co będzie dalej. Inaczej twoja ciekawość nie będzie zaspokojona. Interesują mnie też metody rozwiązywania zagadek, wskazówki itd. To jest naprawdę wciągające.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T15:07:58+01:00
Swiat przedstawiony w powieściach detektywistycznych uczy w pewien sposób jak postępować w życiu , zbrodnia jest złem - a detektyw służy dobru. Uwielbiam powieści detektywistyczne, gdyż pobudzaja one moją wyobraźnię,a także nigdy do konca nie wiadomo kto jest tym złym i jakie jest rozwiązanie zagadki.