Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T10:10:56+01:00
1.Ludzie rozmyślają o przemijaniu, ponieważ zastanawiają się nad własnym sensem życia, są ciekawi do czego zmierzają, czy zdążą osiągnąć wytyczone sobie cele.
2.Człowiek odczuwa lęk przed śmiercią, gdyż obawia się nieznanego, odczuwa strach przed bólem, obawia się zostawić najbliższych.
3.Warto cieszyć się każdym dniem, gdyż drugi taki może się nigdy nie powtórzyć, możemy lada chwila umrzeć. Należy szanować wszystko to, co nas w życiu spotkało.
2010-01-23T10:11:37+01:00
1.) Ludzie rozmyślają o przemijaniu ponieważ..., zaskakuje ich fakt, że czas tak szybko biegnie.
2.) Człowiek odczuwa lęk przed śmiercią gdyż...nie wiedzą co ich czeka po śmierci, i jak zostaną rozliczeni z życia przez Boga.
3.) Warto cieszyć się każdym dniem bo... czas biegnie dzień po dniu, i każdy trzeba jak najlepiej wykorzystać, i cieszyć się z niego, z życia:)